Regulamin
Niniejszy Regulamin stanowi integralna część zamówienia, wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
-
Definicje
- „Doxdirect” oznacza stronę dostarczającą towary lub usługi zgodnie z niniejszym Regulaminem.
- „Ty”, „Twój” odnosi się do strony zamawiającej, która zawarła z Doxdirect umowę o nabycie drukowanego Dokumentu dostarczonego zgodnie z niniejszym Regulaminem.
- „Dokument” oznacza dokument wybrany przez Ciebie (oraz dowolną liczbę dodatkowych kopii) do wydrukowania przez Doxdirect.
- „Półprodukty” oznaczają wszystkie produkty wytworzone podczas procesu produkcyjnego, w tym dyski, folię, płytę, własność intelektualną.
- „Plik elektroniczny” oznacza elektroniczną formę Dokumentu wybraną przez Ciebie do druku.
- „Niewypłacalność” oznacza, że Doxdirect znajduje się w sytuacji, w której nie jest w stanie spłacić swoich długów, ma wystawiony wniosek o likwidację przeciwko niemu lub ma wyznaczonego syndyka, zarządcę lub syndyka administracyjnego bądź też ma wydany wniosek o ogłoszenie upadłości przeciwko niemu.
-
Płatność
- Płatności należy dokonać online przed wydrukowaniem dokumentu.
-
Dostawa
- Metodę dostawy dokumentu wybierasz podczas składania zamówienia.
- Termin dostaw podany przez Doxdirect jest szacowany. Doxdirect dołoży wszelkich starań, aby dotrzymać proponowanych terminów, czas nie zostanie zawarty w żadnej umowie z Tobą.
- Dokument uważa się za doręczony, gdy a) jest on dostarczany zwykłą pocztą lub b) gdy jest dostarczany przez kuriera. Jeśli nie otrzymasz przesyłki i chcesz sprawdzić, gdzie obecnie się znajduje (i wybrałeś opcje za potwierdzeniem dostawy), skontaktuj się z adresem e-mail serwis@doxdirect.pl, podając numer zamówienia.
- Oferujemy usługę kurierską śledzoną tzw. „z podpisem”. Korzystamy z UPS, Poczta Polska, DPD. Dobieramy firmę kurierską do zamówienia według naszego uznania.
-
Pliki elektroniczne
- Doxdirect nie ponosi odpowiedzialności za sprawdzanie dokładności dostarczonych danych z pliku elektronicznego. To jest Twoja odpowiedzialność.
- Bez uszczerbku dla klauzuli 4, jeśli Plik Elektroniczny nie nadaje się do wydrukowania na sprzęcie odpowiednim do takich celów bez korekty lub innych działań naprawczych, Doxdirect może naliczyć opłatę za wszelkie wynikające z tego dodatkowe koszty. Może też odrzucić plik bez uszczerbku dla praw Doxdirect (zapłaty za dokument wykonany/zakupiony materiał).
- Bez uszczerbku dla klauzuli 4, w przypadku, gdy materiał zostanie w ten sposób dostarczony, a Doxdirect Cię o tym poinformuje, a Ty poinstruujesz Doxdirect na piśmie lub pocztą elektroniczną, aby mimo to kontynuował, Doxdirect dołoży wszelkich starań, aby zapewnić najlepsze wyniki, ale nie ponosi odpowiedzialności za jakość produktu końcowego.
-
Wyroby gotowe
- Doxdirect ponosi odpowiedzialność za produkt do chwili jego wysłania. Od tego momentu Ty jesteś za niego odpowiedzialny, dlatego zalecamy wykupienie dodatkowego ubezpieczenia.
-
Zastrzeżenie własności
- Dokument przez cały czas pozostaje własnością właściciela praw autorskich. Twoim obowiązkiem jest upewnienie się, że posiadasz prawa autorskie lub masz pozwolenie od właściciela praw autorskich na powielanie całego tekstu, obrazów, projektów i wszelkiej innej własności intelektualnej zawartej we wszystkich Plikach Elektronicznych przesłanych do www.doxdirect.pl do druku i / lub do oprawy.
-
Reklamacje
- Powiadomienie o uszkodzeniu, opóźnieniu lub utracie towarów w tranzycie lub niedostarczeniu musi zostać przekazane na piśmie do Doxdirect i przewoźnikowi w ciągu 3 dni od dostawy (lub w przypadku niedostarczenia, w ciągu 3 dni od powiadomienia o wysyłce towarów). Wszelkie roszczenia w tym zakresie muszą być zgłaszane na piśmie do Doxdirect i przewoźnika w ciągu 7 dni od dostawy (lub w przypadku niewysłania przesyłki, w terminie 7 dni od powiadomienia o wysyłce). Wszelkie inne roszczenia należy składać na piśmie do Doxdirect w ciągu 14 dni od dostawy. Doxdirect nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek roszczenia, chyba że wyżej wymienione wymagania zostały spełnione, z wyjątkiem szczególnego przypadku, w którym udowodnisz, że (i) nie było możliwe spełnienie wymagań oraz (i) roszczenie zostało złożone tak szybko, jak to możliwe. Jeśli Dokument jest wadliwy, tak że możesz go zgodnie z prawem odrzucić, wspomniane odrzucenie musi nastąpić w ciągu 14 dni od dostarczenia towaru, w przeciwnym razie zostanie uznane, że zaakceptowałeś Dokument. W przypadku wszystkich jakichkolwiek roszczeń lub reklamacji, Doxdirect zastrzega sobie prawo do wglądu do Dokumentu w ciągu 7 dni od powiadomienia o roszczeniu lub odrzuceniu. Należy pamiętać, że jeśli chcesz zwrócić zamówienie, ponieważ dotarło do Ciebie za późno lub zaginęło, Doxdirect zwróci Ci pieniądze lub wydrukuje ponownie tylko wtedy, gdy zamówienie nie dotarło do Ciebie w ciągu 7 dni od wysłania.
-
Odpowiedzialność
- O ile jest to dozwolone przez prawo, gdy Dokument jest wadliwy z jakiegokolwiek powodu, w tym z zaniedbania, odpowiedzialność Doxdirect (jeśli istnieje) ogranicza się do usunięcia takiej wady lub oszacowania jej wartości i wystawienia faktury za ten Dokument.
- W przypadku, gdy Doxdirect wykonuje swoje zobowiązania do sprostowania wadliwego Dokumentu pod tym warunkiem, Doxdirect nie ponosi odpowiedzialności za straty pośrednie, straty wtórne lub roszczenia osób trzecich spowodowane wadliwym Dokumentem. Użytkownik nie będzie uprawniony do żadnych dalszych roszczeń w odniesieniu do Dokumentu ani nie będzie uprawniony do odstąpienia od umowy.
- Wadliwy Dokument musi zostać zwrócony do Doxdirect na własny koszt przed wydaniem zamiennika. Jeśli Dokument przedmiotowy nie zostanie wysłany do Doxdirect, Doxdirect uzna, że zaakceptowałeś Dokument i nie zostaną dostarczone żadne zamienniki ani Dokumenty zastępcze.
- Doxdirect nie ponosi odpowiedzialności za straty pośrednie, straty wtórne lub roszczenia osób trzecich spowodowane opóźnieniem w wykonaniu Dokumentu lub za jakiekolwiek straty dla Ciebie wynikające z opóźnienia w tranzycie.
- W przypadku, gdy Doxdirect oferuje wymianę wadliwego Dokumentu, musisz zaakceptować taką ofertę, chyba że wyrazisz powód odmowy. Jeśli użytkownik zdecyduje się na ponowne wykonanie Dokumentu przez jakąkolwiek stronę trzecią bez odniesienia do Doxdirect, automatycznie traci swoje prawo do wszelkich środków zaradczych od Doxdirect, w tym, prawo do zamiennika Dokumentu wyprodukowanego przez Doxdirect.
- Doxdirect zastrzega sobie prawo do odrzucenia każdego pliku elektronicznego przekazanego do nich nawet po dokonaniu płatności. W przypadku odrzucenia pliku elektronicznego Doxdirect zwróci pieniądze za zamówienie.
-
Nielegalne materiały
- Doxdirect nie jest zobowiązany do drukowania jakichkolwiek materiałów, które ich zdaniem są lub mogą mieć charakter nielegalny, oszczerczy lub obraźliwy, naruszać prawa własności lub inne prawa osób trzecich.
- Doxdirect zostanie zwolnione przez Ciebie z tytułu wszelkich roszczeń, kosztów i wydatków wynikających z drukowania przez Doxdirect dla Ciebie jakichkolwiek nielegalnych lub niezgodnych z prawem treści, które są oszczercze, obraźliwe lub naruszają prawa autorskie, patenty, projekty lub jakiekolwiek inne prawa majątkowe lub osobiste. Odszkodowanie obejmuje (bez ograniczeń) wszelkie kwoty zapłacone na podstawie porady prawnika w celu rozstrzygnięcia wszelkich roszczeń, że jakakolwiek sprawa jest oszczercza lub stanowi takie naruszenie.
-
Anulowanie i zwrot kosztów
- Ponieważ nasza usługa ma być świadczona w okresie krótszym niż 7 dni roboczych, prawo do odstąpienia od umowy zgodnie z przepisami dotyczącymi sprzedaży na odległość nie ma zastosowania. Dlatego, jeśli chcesz anulować zamówienie, musisz to zrobić, zanim zaczniemy przetwarzać Twoje zamówienie. Ponieważ przetwarzamy większość zamówień wkrótce po otrzymaniu zamówienia, musisz wysłać wiadomość e-mail do serwis@doxdirect.pl lub zadzwonić pod numer +48 12 8816044 w dniu złożenia zamówienia, podając numer zamówienia (pamiętaj, że wiadomości e-mail wysłane na inne adresy e-mail prawdopodobnie nie zostaną zauważone na czas). Anulowanie może być zaakceptowane tylko wtedy, gdy nie rozpoczęliśmy jeszcze przetwarzania Zamówienia.
- Doxdirect oferuje gwarancję „Kochaj nas lub odzyskaj pieniądze”. Uprawnia to klienta do otrzymania przedruku każdego zamówienia, które zostało wydrukowane/oprawione w niezadowalającym standardzie, zostało uszkodzone w transporcie lub w inny sposób zostało nieprawidłowo wyprodukowane przez Doxdirect. W przypadku, gdy klient lub oryginalny plik nie ponosi winy za problem, alternatywnie możliwy jest zwrot pieniędzy za niezadowalające części zamówienia. Przedruki lub zwroty pieniędzy można zażądać do 14 dni po wysłaniu zamówienia. Aby ubiegać się o przedruk lub zwrot pieniędzy, klient musi najpierw wysłać wiadomość e-mail serwis@doxdirect.pl z powodem przedruku lub wniosku o zwrot pieniędzy, a następnie przedstawić dowód, że przedmioty nie nadają się do użytku (lub nie mają wartości handlowej) za pomocą zdjęć zniszczonych przedmiotów lub alternatywnie zwrócić przedmioty do Zwroty – Doxdirect, ul. Kosiarzy 4/2 30-731 Kraków. Po otrzymaniu tego, przedruk lub zwrot pieniędzy zostanie zrealizowany.
- Doxdirect oferuje gwarancję dostawy. Gwarancja dotyczy wszystkich zamówień, z wyjątkiem zamówień, w których wybraną metodą dostawy jest „Poczta Polska przesyłki zwykłe i priorytetowe”. Uprawnia to klienta do otrzymania pełnego zwrotu kosztów wysyłki, jeśli zamówienie nie zostanie dostarczone w określonym terminie. O zwrot pieniędzy można wnioskować do 14 dni po wysłaniu zamówienia. Aby ubiegać się o zwrot pieniędzy, klient musi wysłać wiadomość e-mail do serwis@doxdirect.pl z numerem zamówienia.
-
Siła wyższa
- Doxdirect nie ponosi żadnej odpowiedzialności, jeśli nie jest w stanie wykonać któregokolwiek z postanowień umowy z jakiegokolwiek powodu pozostającego poza ich uzasadnioną kontrolą, w tym (bez ograniczenia powyższego): Act of God; ustawodawstwo; wojna; ogień; powódź; susza; nieadekwatność lub nieprzydatność jakichkolwiek instrukcji, plików elektronicznych lub innych danych lub materiałów dostarczonych przez Ciebie; awaria zasilania; lokaut, strajk lub inne działania podejmowane przez pracowników w celu rozważenia lub pogłębienia sporu; lub z powodu niemożności pozyskania materiałów niezbędnych do wykonania umowy. Podczas trwania takiej ewentualności możesz w drodze pisemnego powiadomienia Doxdirect zdecydować się na rozwiązanie umowy, ale z zastrzeżeniem tego, że w inny sposób zaakceptujesz dostawę, jeśli będzie dostępna.
-
Ochrona danych
- Zapoznaj się z polityką prywatności Doxdirect.
-
Prawo
- Niniejsze warunki zawarcia umowy będą regulowane i interpretowane zgodnie z prawem Polskim, a strony zgadzają się poddać jurysdykcji sądów Polskich.
-
Powiadomienia
- Wszystkie specyfikacje i uwagi, na których opiera się każda ze stron, oraz wszystkie zmiany niniejszej umowy muszą mieć wymiar pisemny i zawierać należycie upoważniony podpis.
-
Konsumenci
- Żadne z postanowień niniejszych Warunków nie wpływa na prawa Konsumentów.
-
Postanowienia
- Wszystkie klauzule i podpunkty niniejszej Umowy są rozłączne, a jeśli jakakolwiek klauzula lub możliwa do zidentyfikowania jej część zostanie uznana za niewykonalną przez jakikolwiek właściwy sąd, nie wpłynie to na wykonalność pozostałych postanowień lub ich możliwych do zidentyfikowania części w niniejszych Warunkach.
-
Kody rabatowe
- Wszystkie promocyjne kody rabatowe oferowane przez Doxdirect muszą być stosowane w momencie składania zamówienia, przed dokonaniem płatności. Rabat nie może być zastosowany ani zwrócony po złożeniu zamówienia. Zapoznaj się z naszym FAQ, jak zastosować kody rabatowe przy kasie.
- Minimalne wartości zamówień dla rabatów promocyjnych mają zastosowanie do całkowitego kosztu drukowania i oprawy pojedynczego zamówienia, z wyjątkiem uaktualnień produkcyjnych lub opcji dostawy.
- Doxdirect zastrzega sobie prawo do wycofania oferty promocyjnej w dowolnym momencie.